(0)

Обмін і Повернення

Ви можете обміняти або повернути товар, який вам не підійшов протягом 14 днів з моменту купівлі (отримання) згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» за умови:
- відсутність слідів експлуатації;
- збереження товарного вигляду і споживчих властивостей;
- наявності оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів.
Вартість доставки по поверненню / обміну товару оплачує покупець. У випадку виробничого браку або пересорту повернення за рахунок компанії ( прийшла інша модель).
Для повернення або обміну товару, будь ласка, заповніть заяву (вона додається до посилки),

вказавши Ваші дані (прізвище, ім'я, номер телефону, номер замовлення),

ОБМІН

 Вказати на який артикул, розмір, колір поміняти. Або написати, що обмін і чекаєте дзвінка менеджера.


ПОВЕРНЕННЯ

якщо повернення - номер картки Приватбанка для повернення коштів або на карту іншого банку по реквізитам IBAN,

Надішліть товар і заповненну заяву за адресою, вказаною в ній. Або зворотньою посилкою або легким поверненням.

В разі необхідності уточнення/роз’яснення правил повернення товару, строків перевірки виявлених недоліків або строків повернення коштів слід звертатись до продавця за контактними даними: +38 097 557 16 14

Повернення коштів відбуваєтся: - на карту Приватбанку або на карту іншого банку по реквізитам IBAN - ПІБ повинні співпадати із ПІБ клієнта (одержувача посилки)!

Кошти за товар повертаються на вашу банківську карту протягом 7х банківських днів з моменту отримання товару продавцем!

Загальні положення законодавства щодо повернення товару

Обмін товару можливий у рамках 14 (чотирнадцяти) календарних діб з моменту отримання товару та платіжного документу. Повернення товару належної якості. Під товаром належної якості маєтся на увазі товар, у котрого збережений товарний вигляд і споживчі властивості, та клієнт хоче його повернути. Протягом 14 календарних діб з моменту отримання Ви гарантовано можете повернути придбаний товар, якщо він не підійшов Вам по кольору, фасону або розміру.

Повернення товару неналежної якості. Під товаром неналежної якості маєтся на увазі товар, який являєтся несправним або не повної комплектації. Відмінність єлементов оформлення та дизайну від єлементів оформлення та дизайну, які вказані на сайті, не передбачає несправність товару. 

Товар як належної, так і неналежної якості треба повернути у повній комплектації, з усіма єлементами комплектації та повним набором приладдя.

Повернення грошей відбуваєтся протягом 7 діб з моменту отримання товару, згідно із законом України «Про захист прав споживачів» : "Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів".

Постановою Кабінета Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 «Про захист прав споживачів» був складений перелік товарів, які не належать поверненню, а саме:

  • парумо-косметичні товари та товари у аерозольній упаковці;
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо);
  • корсетні вироби (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включно купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постельное белье, полотенца, покрывала, пледы;
  • предмети особистої гігієни: зубні щітки, апарати для гоління, помазки для гоління, розчіски, гребенці та щітки масажні, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • пір'яно-пухові вироби (окрім пуховиків);
  • м'які та гумові (надувні) дитячі іграшки;
  • рукавички;
  • тканинні вироби;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння ;
  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, алкоголь.

 

Ви щойно додали до кошику:
Замовлення підтверджую